Елена Пархоменко, Директор по развитию бизнеса |
Збільшення мобільного трафіку – це світовий тренд.
Близько 59% людей використовують мобільні телефони для вивчення інформації або
придбання продуктів. Тому про мобільне просування своїх продуктів мають думати і
юридичні фірми. Як правило, ми використовуємо мобільний телефон для того, щоб
швидко дізнатися про окремий аспект, що нас цікавить: де знаходиться фірма, чим
вона займається, хто працює в команді. Тому мобільна версія має дати доступ до
цієї інформації швидко та просто, клієнт не має стати учасником квесту з пошуку
необхідної інформації та її розшифровки.
Звичайно веб-сайт фірми може бути адаптований під
мобільні телефони. Проте ми вважаємо, що мобільна версія сайту виконує дещо
інші завдання, тому має відрізнятися від веб-сайту, обов’язково зберігаючи при
цьому дизайнерську єдність та зв'язок із брендом. Наша мобільна версія буде
саме такою: з одного погляду на екран мобільного по дорозі на чергову зустріч
клієнт зможе відразу визначити куди потрібно піти за інформацією, яка його
цікавить в цей самий момент часу, та одразу отримати відповідь. Наразі мобільна
версія сторінки фірми знаходиться у розробника в роботі. Сподіваюсь, що вже в
листопаді ми презентуємо її нашим клієнтам.
Мобільні додатки – це зовсім інша історія. Коли ми
завантажуємо додаток на свій мобільний? - Коли є потреба в систематичному
користуванням ним для задоволення своїх системних потреб (наприклад, планування,
визначення часу, отримання актуальних новин в зручному форматі тощо). Це
трендова штука, але цьому потрібно приділяти багато часу, щоб зробити додаток
корисним та актуальним для клієнта. Робити його для одноразового використання
за нагоди немає сенсу – клієнт з часом його видалить або забуде про його
існування в телефоні. Тому мобільні додатки поки що не плануємо, проте не
виключаємо цього, зважаючи на нашу глибоку зануреність в сферу IT.
Комментариев нет:
Отправить комментарий