пятница, 29 мая 2015 г.

ВИБІР ПАРТНЕРІВ

Elena Parkhomenko ILF
Олена Пархоменко,
Директор з розвитку ILF
З чим пов’язана тенденція серед юридичних фірм щодо розширення партнерського складу за рахунок старших юристів?  Як розгледіти потенційного партнера серед своїх юристів? На яких умовах зазвичай залучають нового партнера «зі своїх»? 
У будь-якого юриста в ILF є декілька сценаріїв розвитку кар’єри: 1) по вертикалі:  до партнера/асоційованого партнера або радника, та 2) по горизонталі (наприклад, посади Директора з розвитку бізнесу та PR-менеджера обіймають колишні юристи J ). Перший сценарій є більш традиційним для юридичного ринку. Партнер або радник - це залежить від загальних професійних компетенцій юриста (рівень правової та індустріальної експертизи) та особистих компетенцій (цілеспрямованість, проактивність, ефективні комунікації, тощо).
Також ми враховуємо стаж роботи за спеціальністю та стаж роботи на фірмі. Партнер кожного дня приймає зважені стратегічні та тактичні рішення, оцінює ризики та моделює можливості для клієнта - для цього потрібен певний соціальний досвід, такі навички формує тільки час та серія власних помилок та висновків. Тому стаж є базовим критерієм, який може враховуватися серед інших, проте можливі й виключення.
Але найбільш вагомим аспектом є спеціальні компетенції юриста: для радника – це глибокий рівень експертизи та публічність, а для партнера – це рівень продажів, переговорні та менеджерські навики. Партнер – це не тільки менеджер, який має керувати юридичною практикою, складними проектами та окремими індустріальними напрямками. Партнер – ключовий переговорщик та продавець послуг і продуктів фірми. Саме тому, на мою думку, сьогодні юридичні фірми збільшують партнерський склад: більше ефективних продавців – більше продажів. За умов нестабільного ринку та гострої конкуренції – таке рішення може дати високий результат.
Цього року ми також плануємо поповнити партнерські ряди з юристів ILF. Портрет майбутнього нового партнера ILF: це експерт, який прогнозує вплив зовнішніх факторів на бізнес клієнта та з урахуванням цього моделює стратегію проекту; це консультант, який розуміє потреби клієнта та продає актуальні для клієнта продукти фірми; це менеджер, який вміє надихнути команду та повести її за собою; та це людина, яка ставить цілі та робить можливе та не можливе для їх досягнення. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий