пятница, 6 марта 2015 г.

ILFACE - МАРКЕТИНГ МАЄ БУТИ ЛЮДЯНИМ

Даря Сєдих,
PR-manager ILF
Маркетинг юридичної фірми - максимально прив'язаний до бренду її фахівців. Тому, як не крути, без їх Face'а- нікуди. І ось тут виникає одвічне питання маркетолога - як же «вивудити» юриста з комерційної роботи та впровадити в план публікацій-виступів. Силою - не пройде - натхнення не буде, а мотивація у поважаючого себе юриста тяжіє до юридичної роботи, а ніж написання статей і коментарів. 


Тому єдиний вірний спосіб - мотивувати писати й виступати, і обов'язково навчити максимально ефективно використовувати час, що б встигати робити не тільки цікаві публікації та виступи, а й улюблену професійну роботу. І все це разом бажано вмістити у 8 годин робочого часу.  У ILF ми дотримуємось балансу участі практик у графіку публікацій і постійно фокусуємо увагу на ефективному тайм-менеджменті і інструментах продуктивності в роботі. 
Вивчаємо механізм в рамках навчання в Training Centre ILF, а фокусуємо увагу в спеціально розробленому настільному календарі. Який кожен новий місяць проілюстрований інфографікою - інструкцією, яка показує як розвинути певне вміння, необхідне для досягнення професійних цілей і ефективно розподілити час між основною роботою та маркетинговою.
 Настільний календарь, лютий 2015 

Наступний ILFace, про який варто розповісти, це наші ключові проекти в сфері індустріальної CSRКрім функції відмінного брендингового інструменту - такі проекти необхідні світу консалтингового бізнесу. Адже кожен бізнес має базуватись, перш за все, на людяності та відповідальності за свою діяльність. Особливо бізнес в сфері B2B. Тому одна з цінностей нашої фірми - проактивність. Ми змінюємо бізнес середовище навколо себе. 


IV Східноукраїнський агорофорум 
У 2014 році наша активність сфокусувалась на підтримці стартапів, малого та середнього бізнесу. У жовтні ми провели Східноукраїнський агорофорум: «Дорожня карта зростання аграрного бізнесу: від фермера до агрохолдингу». 


IV Східноукраїнський агорофорум 

Головна мета форуму - створити умови для підвищення ефективності аграрного бізнесу України. Тому участь у заході взяли визнані експерти та провідні компанії ринку, які дали інструменти власникам фермерських господарств для зростання їх бізнесу. 



У грудні почав діяти проект Legal Hours for IT - безкоштовна юридична консультація ІТ стартапів і тренінги зі створення та ведення IT бізнесу.



Legal Hours for IT під час Kharkiv StartUp 2015

Наступний CSR проект присвячений медицині – створення Українсько-Німецької медичної асоціації. У світлі реформи охорони здоров'я наша роль представляється нам як каталізатора змін і платформи для передачі німецького досвіду в сфері якісної медицини. 



"Виклики для управлінців медичних закладів у зв'язку 
з реформуванням системи охорони здоров'я" - захід УНМА 
Ну і звичайно ж, як не згадати про висвітлювачів всіх наших ILFace - профіль ILF та мережу профілей наших проектів в Facebook? Данина моді, тренд або ефективний інструмент просування - дискусій багато. Ми впевнені, що можливість неформального спілкування та нетвокінга варта всіх ресурсів, витрачених на впровадження SMM стратегії. Та й що ще може наочно проілюструвати Face фірми як не профіль в Facebook? Хіба що ... корпоративний блог!
Матеріал опубліковано в журналі "Український Юрист"

Комментариев нет:

Отправить комментарий