Маркетинг юридичної фірми -
максимально прив'язаний до бренду її фахівців. Тому, як не крути, без їх
Face'а- нікуди. І ось тут виникає одвічне питання маркетолога - як же
«вивудити» юриста з комерційної роботи та впровадити в план
публікацій-виступів. Силою - не пройде - натхнення не буде, а мотивація у
поважаючого себе юриста тяжіє до юридичної роботи, а ніж написання статей і
коментарів.
Тому єдиний вірний спосіб - мотивувати писати й виступати, і обов'язково навчити максимально ефективно використовувати час, що б встигати робити не тільки цікаві публікації та виступи, а й улюблену професійну роботу. І все це разом бажано вмістити у 8 годин робочого часу. У ILF ми дотримуємось балансу участі практик у графіку
публікацій і постійно фокусуємо увагу на ефективному тайм-менеджменті і
інструментах продуктивності в роботі.
Вивчаємо механізм в рамках навчання в Training Centre ILF, а фокусуємо увагу в спеціально розробленому настільному календарі. Який кожен новий місяць проілюстрований інфографікою - інструкцією, яка показує як розвинути певне вміння, необхідне для досягнення професійних цілей і ефективно розподілити час між основною роботою та маркетинговою.
Наступний ILFace, про який варто розповісти, це наші ключові проекти в сфері індустріальної CSR. Крім функції відмінного брендингового інструменту - такі проекти необхідні світу консалтингового бізнесу. Адже кожен бізнес має базуватись, перш за все, на людяності та відповідальності за свою діяльність. Особливо бізнес в сфері B2B. Тому одна з цінностей нашої фірми - проактивність. Ми змінюємо бізнес середовище навколо себе.
Вивчаємо механізм в рамках навчання в Training Centre ILF, а фокусуємо увагу в спеціально розробленому настільному календарі. Який кожен новий місяць проілюстрований інфографікою - інструкцією, яка показує як розвинути певне вміння, необхідне для досягнення професійних цілей і ефективно розподілити час між основною роботою та маркетинговою.
Настільний календарь, лютий 2015 |
Наступний ILFace, про який варто розповісти, це наші ключові проекти в сфері індустріальної CSR. Крім функції відмінного брендингового інструменту - такі проекти необхідні світу консалтингового бізнесу. Адже кожен бізнес має базуватись, перш за все, на людяності та відповідальності за свою діяльність. Особливо бізнес в сфері B2B. Тому одна з цінностей нашої фірми - проактивність. Ми змінюємо бізнес середовище навколо себе.
IV Східноукраїнський агорофорум |
IV Східноукраїнський агорофорум |
Головна мета форуму - створити умови для підвищення ефективності аграрного бізнесу України. Тому участь у заході взяли визнані експерти та провідні компанії ринку, які дали інструменти власникам фермерських господарств для зростання їх бізнесу.
У грудні почав діяти проект Legal Hours for IT - безкоштовна юридична консультація ІТ стартапів і тренінги зі створення та ведення IT бізнесу.
Legal Hours for IT під час Kharkiv StartUp 2015 |
Наступний CSR проект присвячений медицині – створення Українсько-Німецької медичної асоціації. У світлі реформи охорони здоров'я наша роль представляється нам як каталізатора змін і платформи для передачі німецького досвіду в сфері якісної медицини.
"Виклики для управлінців медичних закладів у зв'язку
з реформуванням системи охорони здоров'я" - захід УНМА |
Матеріал опубліковано в журналі "Український Юрист"
Комментариев нет:
Отправить комментарий