вторник, 10 марта 2015 г.

ПУБЛІЧНІ ЗАХОДИ

Даря Сєдих,
PR-manager ILF
Публічні заходи – невід’ємна частина маркетингової стратегії певно кожної фірми, яка надає B2B послуги. Адже важко уявити інший більш ефективний спосіб опинитись із потенційним покупцем у сприятливому становищі для продажів та продемонструвати рівень експертизи.  Питання лише в тому, чи є доцільним проводити власні заходи, або краще брати участь у зовнішніх івентах? А якщо проводити власні, то як якісно організувати захід в умовах кризи?

Питома вага (більше 25 %) заходів за участі ILF – це власні івенти. PR-команда в ILF спільно із відповідною індустріальною командою організовує ці заходи самостійно. Послуги аутсорсингу використовуємо рідко, як правило, у крупних та міжнародних заходах. Ми відчуваємо потреби нашої цільової аудиторії, тому не можемо віддати повністю на аутсорсинг процес, який суттєво впливає на якість сприйняття нашого бренду. Відповідно до маркетингового плану ми проводимо близько п’яти заходів на квартал в пріоритетних індустріях. Формат заходу залежить від потреб аудиторії, тому складно назвати найбільш «популярний» формат. Більше 40% заходів ILF - це семінари, обов’язково із практичним та корисним контентом. Семінар дає змогу залучити велику кількість учасників (від 20 до 50 осіб) та не потребує виснажливої організації, на відміну від форумів та конференцій, які потребують багато організаційних зусиль.



Кількість учасників, як і формат, залежить від мети самого заходу. Наш щорічний Східноукраїнський аграрний форум розраховано на велику аудиторію – більше 100 учасників. Адже його мета – створити умови для підвищення ефективності аграрного бізнесу України та побудувати повноцінну платформу для бізнес-комунікацій. Тому велика кількість учасників вкрай необхідна для цього івента.
Східноукраїнський аграрний форум
Але щотижневі консультації Legal Hours for IT, навпаки, передбачають участь близько 5-7 осіб. Формат заходу передбачає особистого спілкування консультанта з IT-підприємцем. За дві години неможливо задовольнити потреби великої кількості учасників та повноцінно відповісти на всі питання учасників.
Починаючи із березня цього року ILF буде проводити семінари та вебінари для учасників проекту USAID GoWoman. Це близько 250 осіб – жінок-підприємців.
проект USAID GoWoman
При організації заходу потрібно пам’ятати, що його KPI можливо заміряти задоволенням потреб аудиторії. Для оцінки ми використовуємо анкети зворотнього зв’язку. Але вже під час планування виявляємо можливі потреби. Як правило, для проведення якісного бізнес-івенту розкриття лише юридичних питань для вирішення проблематики недостатньо. Тому ми часто залучаємо до участі в наших заходах зовнішніх  експертів. Наприклад, в Східноукраїнському аграрному форумі було близько 18 зовнішніх спікерів – національних та міжнародних експертів агарного ринку, представники провідних агрокомпаній ринку, державної та місцевої влади, профільних та бізнес-асоціацій. Такий експертний склад, на нашу думку, сприяв всебічному задоволенню потреб учасників заходу.
Східноукраїнський аграрний форум
Участь та організація заходів для юридичної фірми – ефективний інструмент просування бренду на певних ринках та основа для подальшого нетвокінгу та відповідно продажу. А й подекуди – обов’язок соціально відповідальної компанії впливати на бізнес-середовище.
Матеріал опубліковано в журналі "Український Юрист"

Комментариев нет:

Отправить комментарий