Олена Пархоменко, Директор з розвитку ILF |
Бізнес має дві головні функції — маркетинг та інновації. Пітер Друкер визначив це ще в 1973 році, проте саме ці функції дозволяють бізнесу зростати й сьогодні за умов великого масиву інформації та трансформації ринку в цілому. Завдання системи (юридичної фірми) постійно генерувати нові продукти, оперативно реагуючи на динамічні зміни зовнішнього середовища та перспективні потреби клієнта.
На ринку, що в стагнації, завжди є ніші для росту та заробітку. Проте їх потрібно виявляти заздалегідь, аналізувати глобальні та локальні тренди, та фокусуватися: відкинуте зайве та сконцентрувати зусилля. На практиці я бачу протилежне: юристам важко знайти баланс між поточним (поточними проектами та поточними доходами) та розвитком (перспективними проектами та майбутніми доходами), в них не вистачає часу, а іноді й мотивації змінюватися. Тому роль департаменту з розвитку бізнесу (або їх аналогів) в юридичних фірмах буде тільки посилюватися в перспективі. Ця роль вже змінилася та не зосереджена тільки на функції маркетингового просування: розмістити пост на корпоративному профілі фірми в соціальних мережах або на зовнішньому ресурсі та актуалізація новин на сайті. Такий департамент (або особа) — агент змін, які впливають як на стратегію фірми та її успішну реалізацію, так і на корпоративну культуру. Це можна вважати інновацією на юридичному ринку України, а готовий він до них чи ні покаже перерозподіл впливу гравців на ринку в перспективі трьох років.
А ще інновації — це зміни. На шляху до змін люди проходять чотири стадії (така наша природа): заперечення, опір, вивчення та прийняття. Це важкий та непростий шлях, на якому обов'язково будуть втрати і це нормально. За статистикою зміни поведінкових компетенцій в команді (а результат залежить від людей) проходять впродовж 18-24 місяців. Бажання здатися та залишити як є або задовольнитися проміжними успішними результатами буде виникати весь цей час. Тому будь-якими змінами обов'язково потрібно управляти від самого початку, на кожному етапі та до запланованого результату: постійно проводити роз'яснювальну роботу в команді щодо необхідності цих змін та перспективного результату для кожного, повідомляти про проміжні досягнення та перемоги, заохочувати, допомагати інструментами та інформацією, які необхідні для досягнення результату тощо. Це системна та кропітка робота, від якої залежить не тільки здоровий корпоративний дух та настрій команди, а безпосередньо результат. Команда ILF вже більше року знаходиться в процесі стратегічних змін та цього року ми вирішили додати фану та емоцій в процес змін та побудували стратегію розвитку команди за принципом гейміфікації (нагадаю, що принцип гейміфікації в бізнесі: No - game for game. Yes – game for business.). Наша «гра» має назву “be E-open”, де “Е” - це особливі характеристики нашої команди, які ми бажаємо розвивати: Emotional, Enthusiastic, Enterprising, Educated, Exceptional.
Спеціально для видання "Український юрист".
Комментариев нет:
Отправить комментарий