вторник, 24 февраля 2015 г.

ТІМБІЛДІНГ В ЮРИДИЧНИХ ФІРМАХ

Катерина Заславська,
HR-manager ILF
Тімбілдінг – мабуть, один з найпопулярніших HR-термінів сучасності. Більшість керівників та менеджерів з персоналу впевнені в його необхідності, проте далеко не всі замислюються над тим,як організувати тімбілдінг таким чином, щоб він приводив до справжніх результатів, які дійсно мали б  позитивний вплив на діяльність компанії. Безперечно, тімбілдінг не оминає і  юридичний бізнес, який не дивлячись на свою консервативність, все частіше використовує найсучасніші інструменти з управління персоналом.
Як результат – більшість юридичних компаній вважають своїм обов’язком впровадити «командоутворювання», використовуючи найбільш зрозумілі та доступні їм методи. Деякі компанії обмежуються традиційними корпоративами та вилазками, інші – звертаються до послуг професійних тренерів та event-агенств. Кожен із заходів має свою цінність для компанії та має право на життя, та, перш за все, до  його проведення керівнику чи HR-у слід поставити запитання – «Для чого?».  З одного боку, відповідь очевидна – «згуртувати колектив та підвищити ефективність її роботи». Однак детальний аналіз потреб конкретної фірми допоможе більш системно підійти до вирішення проблеми, а також зрозуміти, чому регулярні вилазки на природу з шашликами, змагання на квадроциклах чи мотузковий парк не працюють.
Юридична фірма ILF відповіддю на запитання «Для чого?» бачить, в першу чергу, не просто командоутворювання, а об’єднання всіх працівників під єдиними цінностями та донесення до кожного члена команди філософії та принципів роботи фірми. Враховуючи ж систему проектного менеджменту в компанії, для нас вкрай важливо досягти довіри між працівниками, підвищити рівень взаємодопомоги та важливих компетенцій, навчити колег нести особисту відповідальність за результати всієї команди і спільно вирішувати проблеми в екстремальних ситуаціях.
ILF має багатий досвід проведення тімбілдінгових заходів різного масштабу – від святкування днів народження та тематичних вечірок до грандіозних щорічних навчальних проектів, як наприклад, «Summer school ILF» та квестові змагання по місту. Один з останніх  яскравих прикладів – проект «Training centre ILF» , що беззаперечно став зразком ефективного тімбілдінгу, де за принципом “Learning by Doing” люди, окрім розвитку професійних навиків та компетенцій, відкривались з нових сторін, знаходили себе в нових амплуа, разом переживаючи новий досвід і приймаючи нові виклики.
Саме «емоційна залученість» робить  фактично кожен корпоративний захід ефективним тімбілдінгом. Із цього можна зробити висновок, що «командоутворення»  не має бути самоціллю,  проте завжди буде наслідком якісно спланованого колективного заходу. Дуже часто добре продумана організація навчальних зустрічей або простих планерок, в яких люди емоційно залучені в процес,  допомагає отримати набагато більше вигод, аніж вузькопрофільні тімбілдингові заходи.
Крім того, не варто забувати, що тімбілдінг – це не розвага, а важливий інструмент, який повинен працювати в гармонії з усіма внутрішніми системами компанії та мати чіткий план реалізації – наприклад, не менше 2-х заходів за квартал. І найголовніше – жоден корпоративний захід не матиме очікуваного ефекту, якщо в нього не будуть залучені лідери компанії. Тому особиста участь керівника та менеджерів в поєднанні з чітким розумінням цілей та підпорядкуванням кожного заходу загальній стратегії фірми значно підвищують шанс досягти реальних результатів та побачити позитивне відображення зусиль на діяльності фірми.
Матеріал опубліковано в журналі "Український Юрист"

Комментариев нет:

Отправить комментарий